زمان جاری : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 8:16 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


به موجکده خوش آمدید؛
مهمان گرامی، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام نمایید


کاربر گرامی کاربر گرامی :






تعداد بازدید 1708
پنجشنبه 07 شهریور 1392 - 13:17 الگوی مثلث ( نگاهی به روش مثلث )
1900 آفلاین



ارسال‌ها : 50
عضویت: 6 /6 /1392
تشکرها : 45
تشکر شده : 163

سلام

من کارم را در بازار با آشنایی با روش مثلثی آقای خامسی شروع کردم.
حدود 3 سال روی این روش کار کردم و خوب بخاطر دلایل مختلف به نتایجی که انتظار می رفت نرسیدم.
دلایل زیادی برای عدم نتیجگیری من وجود داشت بسیاری از مشکلات در خود من بود چه از نظر کمبود دانشم نسبت به بازار و چه از لحاظ روانشناسی.
مشکلاتی را هم نسبت به سیستم ارائه شده می دانم و اعتقاد دارم سیستم ارائه شده در قالب یک روش کامل ارائه نشده و اگر  روش کاملی هم بوده به خوبی بیان نشده و نقاط گنگ بسیاری بخصوص در شناسایی روند بازار دارد.
به هر حال قصد من از ایجاد این تاپیک بحث در این مورد نیست و تنها به جهت تازه تاسیس بودن این تالار و فضایی که در حال حاضر محیا است قصد دارم تجربیاتی را که در این مدت بر روی کار با آن سیستم داشتم مروری بکنم و به نقاط ضعف خود دقیقتر بپردازم.
و از آنجا که این روش را یک سیستم کامل نمی دانم بنظر تالار " آموزش در زمینه تکنیکال " مکان مناسبی برای این تاپیک هست تا تالار سیستم ها .

هدف کلی : هدف کلی من در حال حاضر این است در این تاپیک به الگو های مثلث تشکیل شده در چارت بپردازم.

پ.ن : به هیچ عنوان به سمت مطالب گنگ این سیستم نخواهم رفت به خصوص تاچ پوینت ها .

به مرور سعی خواهم کرد مطالب مورد نیاز را قرار دهم .

با تشکر از جناب خاموش که این فضا را محیا کردند.







امضای کاربر : حقیقت اینکه بیش از نیازمون ایده های خلاقانه وجود داره...
و به اندازه کافی برای همه هست اگر بتونید اینو ببینید...
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 6 کاربر از 1900 به خاطر این مطلب تشکر کرده اند: khamoosh & sadeghi66 & gerami & amirreza6790 & manhattan & frank &
پنجشنبه 07 آذر 1392 - 11:06 پاسخ : 1 RE
manhattan آفلاین



ارسال‌ها : 1
عضویت: 7 /9 /1392
تشکرها : 1
تشکر شده : 3


سلام دوستان

سلام جناب 1900
خوشحالم که در این سایت با تعدادی از کاربران سایت قدیمی ارائه دهنده روش مثلثی دوباره آشنا شدم
واقعا خوشحالم که از 500 صفحه آخر تاپیک 1500 صفحه ای , با آن تاپیک آشنا و همراه این روش شدم
من هم به شخصه موافق ادامه دادن روش مثلثی - به اشتراک گذاری آموخته هایمان یا حداقل بیان دیده ها و تجربیاتمان هستم







امضای کاربر : اگر آدمی میخواهد زمانی کسی شود باید حرمت سایه اش را هم نگه دارد . `` فریدریش نیچه ``
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 3 کاربر از manhattan به خاطر این مطلب تشکر کرده اند: 1900 / khamoosh / kadivar /



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | قوانین موجکده | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موجکده می باشد. استفاده از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز است.