زمان جاری : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 11:42 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


به موجکده خوش آمدید؛
مهمان گرامی، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام نمایید


کاربر گرامی کاربر گرامی :






تعداد بازدید 1249
چهارشنبه 22 آبان 1392 - 03:40 برنامه تحلیل طلا با GoldsPro
naser007 آفلاین



ارسال‌ها : 6
عضویت: 3 /6 /1392
تشکرها : 14
تشکر شده : 7

بنام خدا
با عرض تسلیت ایام محرم
و سلام خدمت سروران و دوستان گرامی
امروز میخواستم یکی از بزرگترین و مهم ترین دستاوردهای عمر خویش را برای دانلود بگذارم
بنده از زمانیکه با ف ارک س آشنا شدم یکی از اهدافم کشف رمز و راز این بازار بزرگ و بی نظم بود همیشه دنبال نظمی در این بی نظمی بود هزاران راه و روش و سیستم و اکسپرت و ... را تست کردم ولی بی نتیجه ماندم
چند سال پیش به ذهنم رسید که گذشته، اکثر اوقات آینده رو میسازه یا حداقل در ساخت آینده نقش بسزایی داره با تکیه بر این اصل بر آن شدم تا سیستمی بر اساس گذشته بازار و تغییرات قیمت در گذشته برای حال و آینده طراحی کنم، بر اساس علاقه و راحتی شخصی جفت ارز یورو به دلار را انتخاب کرده و شروع به تحقیق و بررسی گذشته این جفت ارز نمودم و پس مدتی با چندین صفحه نتیجه و مشاهده کار تحقیق را به پایان رساندم و نتایج بدست آمده را تجزیه کرده و موقعیتهای ورود و خروج را طبقه بندی نمودم سپس شروع به تست کردم ولی متاسفانه چندان موفق نبودم و بیخیال موضوع شدم تا اینکه چند ماه چیزهای جدیدی به ذهنم رسید دلایل مختلفی داشتم که چرا تحقیقات من روی یورو به دلار جواب نداد و علت شکسته پروژه چی بود تا اینکه تصمیم گرفتم تجزیه و تحلیل را کمی منعطف ساخته و آن را روی طلا آزمایش کنم که شکر خدا نتایج خیلی خیلی بهتری نسبت به آزمایش قبلی روی یورو به دلار مشاده شد، با اینکه بنظر تحقیقاتم کامل و کافی میرسد ولی دوباره به گذشته برگشتم و داده های قیمتی را با چندین فرمول شخصی بررسی نموده و دوباره اطلاعات جدید بدست آوردم، جمع بندی نتایج جدید با نتایج گذشته باعث شدی سیستمی بنام GoldsPro ساخته شود

سیستم GoldsPro در واقع به ما مناسب ترین نقاط ورود و خروج را نشان میدهد، از مزایای این سیستم میتوان به استفاده از اردر به جای ورود مستقیم به پوزیشن نام برد
همچنین نیازی نیست ما هیمشه پشت چارت باشیم میتوینم شب یا صبح اردرها را ست کرده و به کارهای شخصی خود برسیم
سیستم نشان دهنده دو نقطه ورود به پوزشن بای و دو نقطه ورود به پوزیشن سل میباشد
سیستم دارای تیپی مشخص برای هر گروه از اردرها میباشد
فعلا سیستم توانایی نشان دادن نقطه خروج با ضرر را ندارد( دارم روش تلاش میکنم بزودی اضافه خواهد شد)

تحلیلات سیستم در قالب یک برنامه ساده به اسم GoldsPro برای دوستان ارسال خواهد شد

راهنمای چارت برنامه :

خطوط قرمز : محل کاشت سل لیمیت ها
خطوط سبز : محل کاشت بای لیمیت ها
خط زرد : حد سود برای سلها
خط سفید : حد سود برای بایها



راهنمای استفاده از برنامه :
با توجه به اینکه خودم وظیفه کد نویسی و طراحی برنامه را به عهده داشتم در حد توان برنامه رو ساده کرده ام
هنگام اجرای برنامه، از شما درخواست پسورد خواهد شد که پسورد مورد نیاز عدد 007 میباشد
پس از وارد کردن پسورد دکمه لاگین رو زده و وارد برنامه میشویم در صفحه اصلی برنامه یک دکمه به اسم اتصال به سرور نوشته شده است روی آن کلیک کرده و منتطر میمانیم برنامه در شرایط عادی طی چند ثانیه به سرور متصل خواهد شد و دکمه دیگری به اسم تحلیل امروز برای شما به نمایش درخواهد آمد با کلیک روی آن تحلیل امروز نمایش داده خواهد شد

پ ن :
این نقاط نتیجه فرموله کردن گذشته چارت میباشد یعنی سیگنالهای صادره بر پایه اصل تکنیکال و بر اساس گذشته چارت هستد
هرگز از این سیگنالها بصورت مستقیم استفاده نکنید و فقط از آنها در صورت صلاح دید بصورت مکمل تحلیل خویش استفاده نمایید
برنامه رایگان بوده و حق استفاده از آن برای عموم آزاد میباشد، فروش و واگذاری آن بصورت غیر رایگان حق الناس بوده و مجاز نمیباشد
سیگنالها به علت نداشتن استاپ لاس ریسک بالایی دارند باز هم هشدار میدهم فقط از آنها در صورت صلاح دید بصورت مکمل تحلیل خویش استفاده نمایید
معمولا تحلیلها هر روز بین ساعت 00:30 و 2:30 به وقت تهران بروز میشوند
ما فعلا در نسخه مقدماتی و مبتدی برنامه هستیم بزودی برنامه اصلی با امکانات و ابزارهای مختلف تقدیم خواهد شد
برنامه توسط 47 آنتی ویروس مطرح دنیا بررسی و موشکافی شده است و هیچ گونه فایل یا مورد مشکوک و مخربی ندارد، لطفا شما نیز قبل استفاده حتما آن را توسط آنتی ویروس خودتان چک کنید

لطفا هرگونه سوال یا موردی رو همین جا بفرمایید یا بررسی شود


یک خواهشی که دارم دوستان نه از من استتمنت بخوان و نه سورس سیستم رو که شرمنده خواهم بود
در صورتی که فرصت کافی داشته باشم روی نقاط ورود نیز بحث خواهیم کرد

هر پیشنهاد و انتقادی رو با کمال میل پذیرا هستم
در آخر از همه بزرگوارانی که برای این خانواده بزرگ بدون هیچ چشم داشتی زحمت میکشند کمال تشکر را دارم

موفق و موید باشید






نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 6 کاربر از naser007 به خاطر این مطلب تشکر کرده اند: ghoghnoosepars & khamoosh & hamsafar & goldenpips & frank & mahdicivil &
پنجشنبه 23 آبان 1392 - 15:05 پاسخ : 1 RE برنامه تحلیل طلا با GoldsPro
goldenpips آفلاین



ارسال‌ها : 20
عضویت: 2 /8 /1392
سن: 24
تشکرها : 34
تشکر شده : 18


این نرم افزار فقط در ویندوز XP اجرا میشه؟






نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
شنبه 25 آبان 1392 - 11:47 پاسخ : 2 RE برنامه تحلیل طلا با GoldsPro
naser007 آفلاین



ارسال‌ها : 6
عضویت: 3 /6 /1392
تشکرها : 14
تشکر شده : 7


سلام
خیر
شما بفرمایید ویندوزتون چیه و چه مشکلی دارید تا بنده راهنمایی کنم
موفق باشید






نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
یکشنبه 10 خرداد 1394 - 23:11 پاسخ : 3 RE برنامه تحلیل طلا با GoldsPro
heydar آفلاین



ارسال‌ها : 34
عضویت: 21 /2 /1394
تشکر شده : 7


سلام این برنامه gols pro کجاست؟






نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | قوانین موجکده | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موجکده می باشد. استفاده از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز است.