زمان جاری : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 1:26 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


به موجکده خوش آمدید؛
مهمان گرامی، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام نمایید


کاربر گرامی کاربر گرامی :






یکشنبه 10 شهریور 1392 - 16:28 پاسخ : 2 RE تعیین اهداف
1900 آفلاین



ارسال‌ها : 50
عضویت: 6 /6 /1392
تشکرها : 45
تشکر شده : 163


بعد از این که تئوری کار را در پست قبلی عنوان کردم فک می کنم قبل از اینکه بخواهم بیشتر وارد مسائل فنی بشم اهداف خودم را از ایجاد این تاپیک و نحوه دنبال آن عنوان کنم.

بطور کلی هدف من برای این سیستم به سه بخش تقسیم میشه. دوستانی که تاپیک قبلی را دنبال کردند تا حدودی با نحوه کار و نتایج سیستم که توسط جناب صمدیان عنوان شده بود آشنا هستند.

اما هدف کلی که به سه بخش تقسیم می شود شامل :

هدف اول : شناسایی روند های بلند مدت توسط موینگ ها.
هدف دوم : ورود های مجدد پس از تشخیص صحت روند.
هدف سوم : همراهی با روند تا جای ممکن.

خوب هدف از ایجاد این تاپیک در حال حاضر تنها بررسی هدف اول و سوم هست و هدف دوم که مربوط به مدیریت سرمایه خاصی که برای این سیستم در نظر گرفته شده در انتها و یا در تاپیکی جدا گانه و پس از رسید به دو هدف دیگر بررسی خواهد شد.

پس بطور کل هدف از ایجاد این تاپیک : شناسایی روند های بلند مدت و همراهی با آن تا جای ممکن ، است







امضای کاربر : حقیقت اینکه بیش از نیازمون ایده های خلاقانه وجود داره...
و به اندازه کافی برای همه هست اگر بتونید اینو ببینید...
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 3 کاربر از 1900 به خاطر این مطلب تشکر کرده اند: khamoosh / gerami / sadeghi66 /
پرش به انجمن :


تماس با ما | قوانین موجکده | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موجکده می باشد. استفاده از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز است.